Kamis, 10 Desember 2015

Penderitaan Dari Buasir? Rawatan Untuk Buasir adalah mudah!

Penderitaan Dari Buasir? Rawatan Untuk Buasir adalah mudah!

Jika anda seperti kawan saya TT, anda telah mengalami buasir selama bertahun-tahun, dan tidak ada rawatan untuk buasir telah membantu lagi. TT bekerja untuk Microsoft, dan dia membuat satu jumlah yang tidak masuk akal wang sejam tetapi beliau baru-baru terlepas hampir 80 jam kerja kerana beberapa rawatan rumah untuk buasir dia tahu tentang tidak berjaya. Dia telah mengalami cukup, saya membuat keputusan, jadi sebagai hadiah, saya ditawarkan kepadanya satu salinan 'H Keajaiban'.

'H Keajaiban' mendakwa dapat menyembuhkan buasir, tidak kira betapa buruk. Saya tidak tahu jika itu benar, tetapi saya tahu bahawa saya telah mempunyai pelanggan yang mengalami buasir beberapa agak teruk dan H Keajaiban 'telah berjaya membantu setiap seorang daripada mereka. Ubat buasir perubatan setempat biasa sering tidak berkesan dan sangat singkat, jadi satu-satunya buasir sebenar penawar ubat standard ini boleh tawarkan adalah pembedahan yang sering mahal dan membawa bahaya komplikasi kerana semua pembedahan dilakukan.

Rawatan buasir bukan perubatan boleh menjadi pemakanan, tingkah laku, tempatan / topikal, dan, agak grotesquely, 'rumah pembedahan. Dalam pengalaman saya, semua tetapi buasir paling teruk boleh ditangani dengan menggunakan gabungan teknik diet dan tingkah laku. Bahagian yang terbaik daripada ubat-ubatan ini buasir adalah bahawa mereka adalah hampir kekal, tanpa kesan sampingan yang negatif, dan biasanya cukup murah.

'H Keajaiban' adalah satu kaedah pemakanan dan tingkah laku yang sangat komprehensif untuk merawat buasir. Ubat-ubatan seperti ekstrak akar, yang biasa didapati dalam herba dan alternatif-perubatan kedai-kedai, yang dibentangkan secara terperinci terperinci bagaimana untuk memohon mereka dan apa kesan yang diharapkan. Pelan ini menggariskan terperinci diet 4-unsur yang akan mula bertindak sebagai rawatan untuk buasir dalam masa beberapa jam. Akhir sekali, 'Keajaiban' mengarahkan anda dalam beberapa rawatan rumah untuk buasir yang tertumpu kepada melegakan tekanan yang disebabkan oleh pergerakan usus, dengan menangani punca-punca dan penawar sembelit dan tekanan rektum lain.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar